3 jan. 2013

2012 i enkätform

Hittade en enkät hos Hon med h och eftersom jag just nu gör allt för att slippa skriva på hemtentan passar jag på att besvara den. :)

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
Lite småsaker som nya träningspass, nytt resmål i Turkiet, testade lite nya saker på jobbet etc. men inget livsomvälvande.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, men inte för första gången.

Dog någon som stod dig nära?
En släkting dog, men han stod mig inte nära.

Vilka länder besökte du?
En semestervecka i Turkiet (Alanya) och så en tripp eller två till Danmark/Köpenhamn.

Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013?
Någon mer weekendresa inom Sverige vore trevligt. Det var vi dåliga på 2012.

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
Hmmm ... kan inte komma på något, så troligtvis inget.

Vad var din största framgång 2012?
Att jag verkligen lärt mig att jobba 80% och inte sitta och rätta varje ledig måndag. Heja mig!

Största misstaget?
Tycker inte att jag gjorde några riktigt stora misstag. Tack och lov!

Bästa köpet?
Semesterresan till Turkiet.

Vad spenderade du mest pengar på?
Förutom vanliga räkningar blir det väl samma svar som ovan. Fast nu ljuger jag nog ... Latte är nog svaret ...

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att älsklingen fick jobb.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?
Gangnam Style ... Låten går ju inte att undvika! :)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Våren var rätt jobbig, men under hösten har jag absolut varit gladare. Skönt!

Vad önskar du att du gjort mer?
Läst. Besökt mor. Tränat.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Haft för högt ställda träningsambitioner.

Blev du kär i år?
Ja, i samma man som jag varit kär i sedan år 2000. :)

Favoritprogram på TV?
Downton Abbey, Lykke och Historieätarna.

Bästa boken du läste i år?
Stål av Silvia Avallone

Största musikaliska upptäckten?
Musik är inte något stort intresse

Något du önskade dig och fick?
Lite mer ro i själen.

Något du önskade dig och inte fick?
En hund. Inser det omöjliga, men önska kan man ju. :)

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Är inte någon vän av födelsedagsfirande. En helt vanlig dag.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, men det är inget jag vill skriva om här.

Vad fick dig att må bra?
Vännerna, älsklingen, min egen inställning till saker och ting.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Öhhhh ... förstår inte frågan ...

Vem saknade du?
Familj och vänner hemifrån saknar jag förstås emellanåt.

De bästa nya människorna du träffade?
Vår körledare som varje tisdag för oss i kören att skratta så gott.

Mest stolt över?
Att jag tog mig i kragen och började sjunga i kör igen.

Högsta önskan just nu?
Att alla jag känner får ett bra 2013.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.