12 aug. 2014

bokligt hösttecken

Förutom att regn och sjunkande temperatur (ja, jag jublar!) är säkra hösttecken är ett lika säkert tecken på att hösten är i antågande att rec.exen börjar komma. Idag kom höstens två första rec.ex och extra roligt var att få en inbunden bok i postlådan. Men, e-bok är inte fel det heller eftersom jag faktiskt sagt till förlagen att det går lika bra med e-bok som med inbunden. Skam den som ger sig liksom - förr eller senare skall jag också lära mig att älska att läsa e-bok på mobilen! :)

Vilka böcker var det då som kom? Jo, Du försvinner av Christian Jungersen och Mrs Sinclairs resväska av Louise Walters. Ska bli skönt att läsa något annat än deckare nu.

Omslagsbild: Du försvinner     

4 kommentarer:

  1. På mobilen är lite litet tycker jag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vänjer mig sakta. Bara man får böckerna i riktigt e-boksformat går det rätt bra. Pdf-filer är dock lite smått och krångligt.

      Radera
  2. Härligt med svalare temperatur och att höstböckerna börjar trilla in :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, hösten är på något sätt bästa lästiden.

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.