14 jan. 2016

läser just nu



Första hela arbetsveckan på det nya året och det känns som att befinna sig i en konstant trötthetsdimma, men snart är 
det helg! 

Lite blir det läst trots trött hjärna och det går sakta framåt i alla böckerna, men bättre lite och sakta än inget alls, tänker jag. 


Jag lyssnar en stund då och då på En skymt av paradiset av Björn Lundén. En rätt tramsig historia, men lagom avkopplande.


På tåget läser jag e-boken Där vägarna möts av Tommi Kinnunen. Hittills är den mycket bra och jag ser fram emot varje lässtund, men det är inte alla morgnar jag orkar läsa. Morgontrött ... 


Även bredvid-sängen-boken är en väldigt läsvärd historia, och den tänker jag får bli helgens läsa-ut-projekt, Miniatyrmakaren av Jessie Burton. 

Vad läser och lyssnar ni på? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.