19 aug. 2016

visst blir det bokmässa!


Jag har som vanligt velat fram och tillbaka. Var länge helt inställd på att inte åka på Bokmässan i år och största anledningen var faktiskt att den tidsmässigt ligger den fattiga helgen precis innan lön. Men ... Nu närmar sig september och bokmässelusten gör sig påmind. Tänkte att jag kan ju åka över dagen på lördag. Så kom ett trevligt mejl från Västmanländskan som undrade om jag vill med på bokbloggarmiddagen på lördag kväll (för er som undrar - jag har inte facebook och därför noll koll). Tackade ja utan tvekan. Det var ju så trevligt förra året! Så kom jag ihåg att jag har en kraftig rabatt på en hotellnatt att kassera in. Ja, ni fattar vart det slutade - jag bokade så klart en natt!

Nu blir det Bokmässa både lördag och söndag för min del vilket förstås bara är toppen och hur kul som helst! Bokinköpen får hållas till ett minimum, men eftersom förra årets skörd ännu inte är läst så är det kanske lika bra. :) Mer monterprogramsbesök på lördagen, gratis seminarier på söndagen och mindre shopping i montrarna är planen.

Hoppas vi ses i vimlet, i bokbloggarrummet och/eller på bokbloggarmiddagen!

2 kommentarer:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.