6 feb. 2018

serier, serier, serier

Lässvacka deluxe var det här! Känns som att det var flera veckor sedan jag verkligen satte mig ner och läste en bok och det är nog inte bara en känsla utan tyvärr helt sant. Ljudbokslyssnandet går också sakta, sakta eftersom jag mest somnar hela tiden. Men, när lässvackan är här blir det istället en hel massa serietittande och här har ni några exempel på favoritserier:

Bildresultat för scott & bailey Bildresultat för grace & frankie Bildresultat för zumbo's just desserts
 Bildresultat för bron säsong 4
Bildresultat för bonusfamiljen Bildresultat för new girl Bildresultat för the crown
Bildresultat för rita netflix

Vad gör ni istället för att läsa när ni har lässvackor? För visst har ni väl lässvackor?

4 kommentarer:

  1. Jo, det händer, men nu är det länge sen. Jag kollar sällan på serier, eller teve. När jag har en lässvacka brukar jag skriva mer i stället. Och inspireras av bokbloggare och förlag. Det brukar hjälpa snabbt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inspiration är det verkligen gott om! :) Sämre med fokuseringsförmågan dock ... Hoppas att denna långvariga svacka snart är över.

      Radera
  2. Har absolut lässvackor emellanåt. Då kikar jag på serier eller film eller så spelar jag World of Warcraft.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här blir det mer Wordfeud och CandyCrush än World of Warcraft, men spel är bra tidsfördriv!

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.